2013 r.
Styczeń
1. Jestem - więc czytam. Między pragmatyzmem a wolnością - pod red. G. Tomaszewskiej, B. Kapeli -Bagińskiej, Z. Pomirskiej - brak oceny
2. R. Kirkman, C. Rathburn, Ch. Adlard - Żywe trupy, tom 3 - Bezpieczeństwo za kratami - 5/10
3. Grzegorz Miecugow, Violetta Ozminkowski - Szkiełko i wokół - 7/10
4. R. Kirkman, Ch. Adlard - Żywe trupy, tom 4 - Najskrytsze pragnienia - 6/10
5. R. Kirkman, C. Rathburn, Ch. Adlard - Żywe trupy, tom 5 - Najlepsza obrona - 5/10
6. R. Kirkman, Ch. Adlard - Żywe trupy, tom 6 - To bolesne życie - 6/10
7. Roman Kotliński - Byłem księdzem. Prawdziwe oblicze kościoła katolickiego w Polsce - 4/10
8. Andrzej Morozowski, Michał Kamiński - Koniec PiS-u. Kamiński rozmawia z Morozowskim - 7/10
9. Dorota Warakomska - Droga 66 - 6/10
10. Leopold Sacher-Masoch - Wenus w futrze - 2/10
11. Daniel Freeman - Rusz głową. Na tropach tajemnic naszego umysłu - 5/10
12. James Clavell - Król szczurów - 6/10
13. Agnieszka Kowalska - Czas na mnie... - 8/10
Luty
14. Jerzy Stuhr - Tak sobie myślę... - 7/10
15. E. L. James - Nowe oblicze Greya - 5/10
16. R. Kirkman, Ch. Adlard - Żywe trupy, tom 7 - Cisza przed burzą - 6/10
17. R. Kirkman, Ch. Adlard - Żywe trupy, tom 8 - Stworzeni by cierpieć - 6/10
18. Georgia Bockoven - Rok który wszystko zmienił - 7/10
19. Catherine McKenzie - Idealnie dobrani - 6/10
20. Małgorzata Łukowiak - Projekt matka - 7/10
21. Annick Cojean - Kobiety Kaddafiego - 5/10
22. Kathryn Bonella - Hotel Kerobokan. Piekło na rajskiej wyspie Bali
- 7/10
23. Henryk Niewiadomski - Świat według Dziada - 5/10
24. Michael Kumpfmüller - Wspaniałość życia - brak oceny
25. Rebecca Serle - Kiedy byłeś mój - 6/10
Marzec
26. C.J. Daugherty - Wybrani - 8/10
27. Matthew Quick - Poradnik pozytywnego myślenia - 7/10
28. Jadwiga Czajkowska - Macocha - 7/10
29. Sara Shepard - Pretty Little Liars. Kłamczuchy - 6/10
30. Emire Khidayer - Życie po arabsku - 6/10
31. Gregg Olsen - Wszędzie śnieg - 3/10
32. Sara Shepard - Pretty Little Liars. Bez skazy - 6/10
33. Paul Davies - Milczenie gwiazd. Poszukiwania pozaziemskiej inteligencji - 7/10
34. Elizabeth Haynes - W najciemniejszym kącie - 7/10
Kwiecień
35. Maxime Chattam - Inny Świat. Królowa Malroncja - 5/10
36.
Dennis Plauk, Andre Bosse - Martin Gore. Depeche Mode - 7/10
37. Joe Abercrombie - Czerwona kraina - 5/10
38. Paul Stenning - Slash. Rockowy dom wariatów - 8/10
39. Val McDermid - Trujący ogród - 3/10
40. Jodi Picoult - Bez mojej zgody - 7/10
41. Maurycy Nowakowski - Okrągły przekręt - 7/10
42. Zbigniew Lew-Starowicz, Krystyna Romanowska - O rozkoszy - 8/10
Maj
43. Jacek Piekara - Szubienicznik - 5/10
44. Barbara Catchpole - P.Rosiak i czadowe majtki - 8/10
45. Richard Carman - Robert Smith. The Cure - 4/10
46. Guy Delise - Pjongjang - 7/10
Czerwiec
47. Matt Bondurant - Hrabstwo ponad prawem - brak oceny
48. Monika Jaruzelska - Towarzyszka panienka - 8/10
49. Paullina Simons - Pieśń o poranku - 7/10
50. Robert Kirkman - Żywe trupy. Tom I i II - słuchowisko - 8/10
51. S.B. Hayes - Jad - 6/10
52. Sophie Andersky - Pieprzyć przyjaciół - 1/10
Lipiec
53. Bernard Minier - Krąg - 7/10
54. David Meek, Tom Tyrrell - Sir Alex Ferguson. 25 lat na szczycie - 5/10
55. Maurycy Nowakowski - Peter Gabriel - 7/10
56. Przemek Jurek - Kochanowo i okolice - 7/10
57. Martin James - Dave Grohl. Nirvana & Foo Fighters - 7/10
58. Stephen King - Joyland - 4/10
59. Julia Kruk - Perwersjonistka - 3/10
Sierpień
Wrzesień
60. Małgorzata Ohme, Kinga Rusin - Co z tym życiem? - 3/10
61. Marek Raczkowski, Magdalena Żakowska - Książka, którą napisałem, żeby mieć na dziwki i narkotyki - 7/10
62. Dariusz Loranty, Aleksander Majewski - Spowiedź psa. Brutalna prawda o polskiej policji - 6/10
63. Jodi Picoult - To, co zostało - 8/10
64. C.J. Daugherty - Dziedzictwo - 6/10
Październik
65. Ofelia Grzelińska - Mama dookoła świata. Opowieści o macierzyństwie w różnych kulturach - 7/10
66. Karolina Korwin-Piotrowska - Bomba, czyli alfabet polskiego szołbiznesu - 6/10
67. Maurycy Nowakowski - Phil Collins. Człowiek orkiestra - 7/10
68. Hans Joachim Lang - Kobiety z bloku 10 - 6/10
69. Andrew Kaplan - Homeland. Ścieżki Carrie - 8/10
70. Dan Brown - Inferno - 8/10
71. Zbigniew Lew - Starowicz - O kobiecie - 5/10
72. Neil Daniels - AC/DC. Wczesne lata z Bonem Scottem - 8/10
73. Naomi Wolf - Wagina. Nowa biografia - 4/10
74. Orson Scott Card - Gra Endera - 9/10
Listopad
75. Bartosz Gardocki - Oczy wuja Sama - 8/10
76. Tomek Tomczyk - Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj - 8/10
77. Brian Cox, Jeff Forshaw - Dlaczego E=mc2 (i dlaczego powinno nas to obchodzić) - 7/10
78. Krystyna Pytlakowska, Małgorzata Potocka - Obywatel i Małgorzata - 7/10
79. Matthew Quick - Niezbędnik obserwatorów gwiazd - 9/10
80. Joe Shooman - Bruce Dickinson. Iron Maiden - 7/10
81. Piotr Weltrowski, Krzysztof Azarewicz, Adam Darski - Spowiedź heretyka. Sacrum profanum - 7/10
82. Abigail Anna Gibbs - Mroczna Bohaterka. Kolacja z wampirem - 6/10
Grudzień
83. Teresa Ewa Opoka - Żona psychopaty - 7/10
84. Rosalind Noonan - Koszmarne przebudzenie - 6/10
85. Stephen King - Po zachodzie słońca - 3/10
86. Olga Lipińska - Jeszcze słychać śmiech - 7/10
87. Piotr Marzec - Liroy. AutobiogRAPia - 8/10
88. Lydia Cacho - Niewolnice władzy - 8/10